Opowieść przedstawiona od samego początku... zanim powstał zespół One Direction.
Zapraszam do czytania ! ;*

Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

LIEBSTER AWARDS

Siemsooon <3 Jestem naprawdę sooo excieted, ponieważ zostałam nominowana przez Ahhah (http://1dobrocilomojswiatdogorynogami.blogspot.com) do Liebster Awards. Jest to typ takiej zabawy, która polega na wybraniu 11 blogów. (informujesz, że ich nominowałaś na ich blogach), następnie zadajesz im 11 pytań, na które muszą odpowiedzieć.
*Nie można nominować bloga osoby, która wybrała ciebie !!
Zabawa polega na poznaniu siebie nawzajem + reklamie :)
To zaczynamy !
Moje odpowiedzi na pytania Ahhah:
1. Gdzie udałabyś się w podróż marzeń?
Hm.. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale straaasznie nie mogę się doczekać, kiedy pojadę do Anglii ! A to się stanie już w te wakacje, bo jadę do kuzynki! Więc podróż marzeń, odpowiadam: UK !
2. Wolałabyś polecieć w kosmos, czy odbyć podróż do wnętrza ziemi?
W kosmos ! Zawsze interesował mnie kosmos, te wszystkie planety itd.. Jestem ciekawa wszechświata. ;D
3. Jaką nadludzką cechę chciałabyś posiadać? (chodzi o np. niewidzialność)
Chciałabym umieć czarować! Żeby wszystko szło po mojej myśli i żebym spełniła swoje marzenia, które na pewno wiążą się z One Direction. xd
4. Twój ulubiony wykonawca to..?
Hahaha! Serio..? Mój ulubiony wykonawca, wykonawcy to... One Direction, oczywiście, w końcu jestem Directionerką. :> Choć przyznam szczerze, że kiedyś miałam zupełnie inny gust muzyczny. Wolałam rocka, albo rock'n'roll. Słuchałam Muse - to był pierwszy zespół, w którym się zakochałam i lubiłam również AC/DC. Nawet do tej pory lubię. W jednym z moich rozdziałów na tym blogu, wspominam właśnie o jednej z moich ulubionych piosenek AC/DC. :>
5. Jaka jest jedna rzecz bez której nie wychodzisz z domu?
Zdecydowanie bez telefonu! Nigdy, ale to nigdy się z nim nie rozstaje. Używam go 24h na dobe ! Nawet, kiedy się kąpię muszę go mieć przy sobie. xd Dlatego, że jestem uzależniona od tt i muzyki. ;3
6. Jaka piosenkę 1D najbardziej lubisz i dlaczego?
Oooj, to jest na prawdę trudne pytanie, bo mowa o jednej, a ja kocham wszystkie! Z UAN, to możeeee.. nie, wybaczcie, nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. :/ Z drugiej strony TMH nawet jeszcze nie kupiłam, bo mamusia kochana kasy nie chce dać. =.= A z nowej płyty znam tylko: LWWY, LT, TDKAU, RM. *Obiecałam sobie, że dopóki nie kupię płyty, nie poznam reszty piosenek. :C Strasznie się męczę, ale wytrzymam ! No, więc to pytanie chyba nie zaliczone. ;D
7. Twoje największe marzenie to..?
Spotkać i pogadać z 1D. Zaprzyjażnić się szczególnie z Hazziątkiem i resztą. Ale to niemożliwe. :c Tylko moje marzenie..
8. Co sprawia, że czujesz adrenalinę?
Fajne pytanie! Czuję adrenalinę, kiedy nie mogę znaleźć swojego telefonu, wtedy nieźle panikuje, po czym okazuje się, że mam go w kieszeni. o.o
9. Jakie jest twoje ulubione miejsce/miasto w Polsce?
Warszawa, bo to miasto, gdzie mieszkam ;3
10. Jaka jest jedna rzecz, którą zrobiłaś i której teraz żałujesz?
Mało ważne.. Ale żałuje, że kiedyś nie zaakceptowałam zaproszenia pewnego chłopaka z klasy na melanż. Wtedy sprawy potoczyłyby się zupeeeełnie inaczej.. :/
11. Twój ulubiony sklep z ubraniami to..?
CroppTown, ale oczywiście nie tylko... ;3

Blogi, nominowane przeze mnie (uważam, że są świetne!):

Moje pytania do Was:

1. Gdybyś była bogata, na jakie trzy rzeczy przeznaczyłabyś pieniądze?
2. Opisz, jak zachowałabyś się na meetingu z One Direction?
3. Jak stałaś się Directionerką i ile już nią jesteś? 
4. Ulubiona piosenka z nowej płyty to...?
5. Jakie są twoje trzy ulubione filmy?
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
7. Czy kiedykolwiek byłaś w UK?
8. Lubisz czytać książki? Jak tak to podaj dwie ulubione.
9. Anglia Vs. Irlandia? Wybór uzasadnij!
10. Ulubiony przedmiot w szkole to...?
11. Czy jest w twoim życiu jakieś wydarzenie, które zapamiętasz do końca życia? (smutne, szczęśliwe?)
_________________________
PS. Coś strasznie mało komentarzy pod ostatnim rozdziałem. Nie mam motywacji do pisania dalej.. :c Zmiencie to ! ;D 10koment. pod rozdziałem i będzie nowy, ok? Do następnego. xx <3
~A.

7 komentarzy:

  1. nominuje cie do LIEBSTER AWARD ^^ info u mnie biglove1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) Nominowałaś mnie do LIEBSTER AWARD, ale ja nie mam za bardzo czasu na tworzenie notki i ogólnie zabawe w to ; ) No, ale już nie będę taka i przynajmniej odpowiem na twoje pytania.

    1. Gdybyś była bogata, na jakie trzy rzeczy przeznaczyłabyś pieniądze?
    Bilety VIP na kilka koncertów 1D, dom w Londynie i jakieś dobre studia ;)
    2. Opisz, jak zachowałabyś się na meetingu z One Direction?
    Szczerze to nie wiem jak bym się zachowała. Napewno starałabym się nie piszczeć i nie denerwować ;3 Nie chciałabym zrazić do siebie chłopców. No i postarałabym się jakoś wyróżniać ;D
    3. Jak stałaś się Directionerką i ile już nią jesteś?
    Czytałam o tym, Że One Direction ma swoje lalki w bravo. Liam wydawał mi się podobny do aktora z serialu Teen Wolf i chiałam sprawdzić czy to ta sama osoba. Posłuchgałam kilka pioaenek i się stało *_* Było to jakoś pod koniec stycznia ( chyba 26 )
    4. Ulubiona piosenka z nowej płyty to...?
    Wszystkie są świetne i wgl, ale chyba jednak wygrywa Little Things <3
    5. Jakie są twoje trzy ulubione filmy?
    Nie mam takich. Ale uwielbiam horrory <3
    6. Jakie jest twoje największe marzenie?
    Takie jak prawie każdej Directionerki ; ) Poznać całe 1D i być z którymś z nich ;D
    7. Czy kiedykolwiek byłaś w UK?
    Niestety nie, ale mam nadzieje, że to się zmieni.
    8. Lubisz czytać książki? Jak tak to podaj dwie ulubione.
    Uwielbiam <3 Nie mam ulubionych, ale lubie książki z serii " Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty "
    9. Anglia Vs. Irlandia? Wybór uzasadnij!
    Zdecydowanie Anglia. Nie tylko dlatego, że stamtąd pochodzi czwórka z naszych chłopców, ale też dlatego, że w Anglii jest Mancxhester United ;) I ogólnie mają bardziej rozwinięta piłkę nożną ( którą kocham *_* )
    10. Ulubiony przedmiot w szkole to...?
    Nie mam takiego.
    11. Czy jest w twoim życiu jakieś wydarzenie, które zapamiętasz do końca życia? (smutne, szczęśliwe?)
    Raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Gdybyś była bogata, na jakie trzy rzeczy przeznaczyłabyś pieniądze?
    hmmm... to jest trudne pytanie. Nie wiem .
    2. Opisz, jak zachowałabyś się na meetingu z One Direction?
    Na pewno bym się chciała dopchać do pierwszego rzędu i uzyskać autografy ;>
    3. Jak stałaś się Directionerką i ile już nią jesteś?
    o 1D dowiedziałam się od koleżanki , i od niej się tym zaraziłam . w sumie nie pamiętam jak długo , ale już raczej sporo ...
    4. Ulubiona piosenka z nowej płyty to...?
    Trudny wybór *-*
    5. Jakie są twoje trzy ulubione filmy?
    Saga zmierzch , piraci z karaibów . w sumie to więcej niż trzy , no ale ... xd
    6. Jakie jest twoje największe marzenie?
    Być szczęśliwa
    7. Czy kiedykolwiek byłaś w UK?
    Nie
    8. Lubisz czytać książki? Jak tak to podaj dwie ulubione.
    Uwielbiam , ale nie mam takich najulubieńszych ♥
    9. Anglia Vs. Irlandia? Wybór uzasadnij!
    Irlandia , bo z niej pochodzi mój kochany Niall ♥
    10. Ulubiony przedmiot w szkole to...?
    Nie ma takiego ;d
    11. Czy jest w twoim życiu jakieś wydarzenie, które zapamiętasz do końca życia? (smutne, szczęśliwe?)
    W sumie sporo takich jest .

    http://just-take-my-breath-away.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nowy rozdział ;d


    http://just-take-my-breath-away.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj --przeczytaj to uważnie i z powaga --notuj :
    To zajmie tylko 2 minutki, jest bardzo interesujące, zrób to za moment, są tylko 4 pytania, a odpowiedzi cię zaskoczą... :


    Umysł jest jak spadochron; pracuje lepiej kiedy jest otwarty


    Zanim zaczniesz ten test, pomyśl życzenie


    OSTRZEŻENIE !
    Musisz odpowiedzieć na każde pytanie krok po kroku, nie czytając wcześniej całego testu.
    Są tylko 4 pytania i jeśli spojrzysz na nie przed skończeniem testu nie otrzymasz szczerych wyników.
    Zrób to powoli. I nie podglądaj ! Poszukaj ołówka i zapisz swoje odpowiedzi na kartce. Będziesz ich potrzebować na końcu testu.



    1. Uporządkuj poniższe zwierzęta w kolejności zaczynając od tego, które
    lubisz najbardziej:

    KROWA

    TYGRYS

    OWCA

    KOŃ

    ŚWINIA



    2. Opisz każde z poniższych słów jednym wyrazem:

    PIES

    KOT

    SZCZUR

    KAWA

    MORZE



    3. Pomyśl o 5 osobach które znasz i które są dla ciebie ważne, a następnie przyporządkuj każdą z nich jednemu z poniższych kolorów:

    POMARAŃCZOWY

    ŻÓŁTY

    CZERWONY

    BIAŁY

    ZIELONY



    4. W końcu zapisz swoja ulubiona liczbę i dzień tygodnia.







    Skończyłeś?


    Upewnij się, czy odpowiedzi są prawidłowe.


    Pomyśl jeszcze raz życzenie.









    ODPOWIEDZI NA PYTANIA:


    1. A oto priorytety twojego życia:
    Krowa: oznacza karierę
    Tygrys: oznacza dumę
    Owca: oznacza miłość
    Koń: oznacza rodzinę
    Świnia: oznacza pieniądze



    2. Opis psa definiuje twoja osobowość
    Opis kota charakteryzuje twój związek z kimś
    Opis szczura opisuje twojego wroga
    Opis kawy interpretuje seks
    Opis morza jest opisem twojego życia



    3. Kolory:
    żółty - to ktoś kogo nigdy nie zapomnisz
    pomarańczowy - to twój najlepszy przyjaciel
    czerwony - to ktoś kogo naprawdę kochasz
    biały - to twoja bratnia dusza
    zielony - to osoba którą będzie w twoim umyśle przez resztę twojego życia



    4. Musisz wysłać ta wiadomość do tylu osób, ile wynosi twoja ulubiona liczba.

    Pamiętaj, ze musisz to zrobić przed nadejściem twojego ulubionego dnia tygodnia, gdyż w tym dniu spełni się twoje życzenie =

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, przepraszam za spam, ale chciałabym zaprosić cię na nowo powstałego bloga http://love-treachery-disease.blogspot.com/. Mam nadzieje, że zajrzysz, skomentujesz, a nawet zaobserwujesz. Miłego czytania :)Liv

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Libster award. Więcej znajdziesz tu: http://onneddirection.blogspot.com/2014/01/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń