Opowieść przedstawiona od samego początku... zanim powstał zespół One Direction.
Zapraszam do czytania ! ;*

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Powiadomienie

Kochani, mam jedno słowo: WOW! 21 komentarzy pod ostatnim rozdziałem? Jesteście wspaniali! Przepraszam, ale ostatnio nie mam weny... Postaram się dodać 6 rozdział jak najszybciej! :/ Już zaczęłam go pisać. Bądźcie cierpliwi, proszę. ;D Aha i najważniejsze! Dzisiaj 23 lipca... Na tt złożyłam już wszystkim życzenia, ale co tam... Życzę Wam wszystkiego najlepszego, spotkania z 1D i zamieszkania w Anglii! :D Chciałam też podziękować Simonowi, Wam, oczywiście, Directioners oraz 5 wspaniałym chłopakom, którzy zmienili moje życie na zawsze! <3 Nigdy nie kochałam tak bardzo jednego zespołu. Teraz ten zespół jest czymś więcej... jest częścią mojego życia! 
Jestem też naprawdę wdzięczna @TheCookieee (follow her!), która czyta mojego bloga, a ja jej! Jest niezwykle miłą osobą. <3 Dziękuję ci, za te wszystkie miłe słowa. ;D
Polecam też tego bloga: http://wont-let-go.blogspot.com/ tej dziewczyny: @katherine_nut Naprawdę świetny blog! 
Oraz ten blog: http://cauze-we-re-like-na-na-na.blogspot.com/ Dziewczyna, która pisze ten blog ma  wielki talent do pisania, tylko pozazdrościć. ;p
No, to tyle. Do następnego, kochani! xoxo


P.S. Jestem ciekawa czy domyję dzisiaj to na mojej ręce:
;D

2 komentarze:

  1. czesc odkrylam niedawno superowy blog o 1D fajnie się go czyta Chcialam go rozgłosic w tajemnicy przed autorka Na pewno sie nie obrazi wiec jesli masz ochotę wpadnij do niej met-mehalfway.blogspot.com sorrrrki jesli przeszkodzilam

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ! let me love you! :) ♥

    OdpowiedzUsuń